Een voetreflexbehandeling heeft invloed op de gehele mens zowel lichaam als geest. Het kan daarom - ook als aanvulling op een reguliere behandeling uitstekend worden toegepast , ook voor stress-depressie- spierpijnen of elk ander signaal in je lichaam kan behandeld worden.

Stress-signalen:

Hartkwalen-maagzweren-artritis-kanker-onvruchtbaarheid-sexuelestoornissen-nierstenen-spierspanning-chronische pijnen-allergie-maag en darmproblemen-nek-schouderproblemen-rugpijn-Hernia (in combinatie met Bio dynamische cranio= effectief effect!)-zelfs griep .

• Reflexologie biedt onder meer een oplossing tegen een zwaar hoofd, vermoeide ogen en een gebrek aan energie.
  • stress
  • vermoeidheid en aandoeningen die daarmee verband houden
  • bij emotionele klachten
  • spijsverteringsklachten
  • nek- en rugklachten
  • hoofdpijn of migraine
  • hormonale problemen (bijvoorbeeld menstruatieproblemen, overgangsproblemen of problemen met zwanger worden)
  • slapeloosheid
  • vocht vasthouden
  • en de meeste chronische en acute ziekten.
  • Reuma
  • Of gewoon ontspanning voor jezelf.
  • sinusproblemen

Tijdens de behandeling:

Bij één van de klachten, bij een verstoring van een reflexzone zal dit tijdens de behandeling merkbaar zijn door pijnlijke punten, jeuk, verandering van huid( transpiratie of eelt) en kleurverandering. De plaats waar deze gevoelens ontstaan , geeft weer in welk orgaan of lichaamsdeel afvalstoffen vastzitten.

Prijs 35 euro-45 min/15 min voorgesprek met kruidenvoet-badje.

Vanaf Januari 2015 :40 euro.